Powiększone zbiorniki na paliwo budzą żywe zainteresowanie pośród przedsiębiorców transportowych. Wiąże się to z poszukiwaniem metod ograniczenia kosztów floty samochodowej, spowodowanych stale rosnącymi cenami paliwa. Czy zbiorniki aluminiowe na zamówienie spełnią pokładane w nich nadzieje? Jaki korzyści przyniesie zakup oraz montaż zbiornika paliwa o powiększonej pojemności? Jaki zbiornik wybrać do Peugeot Boxer?
SPIS TREŚCI
- Zbiornik paliwa do Peugeot Boxer
- Zbiorniki aluminiowe na zamówienie – czy warto?
- Dlaczego opłaca się wybrać zbiorniki paliwa ze Starachowic?
- Zbiorniki paliwa do Peugeot Boxer – technologia produkcji
Zbiornik paliwa do Peugeot Boxer
Peugeot Boxer cechuje się wyjątkową praktycznością, na co wpływ ma niewątpliwie przemyślana konstrukcja, będąca wynikiem ścisłej współpracy Fiata oraz francuskiego PSA. Trudno się zatem dziwić, iż pojazdy te spotkać można na każdym kroku, zarówno jako flotę towarową, jak i przewóz osób.
Pewnym paradoksem jest fakt, że producent nie zdecydował się na fabryczny montaż obszernych zbiorników paliwa, co znacząco ogranicza zasięg tych samochodów.
O ile w trybie jazdy po ograniczonym terenie, jakim jest aglomeracja miejska niespełna 1300 kilometrów (dane pochodzą ze specyfikacji technicznej) może wydawać się wielkością wystarczającą, o tyle na trasach odległych mała pojemność baku przysparza kierowcom pewne problemy. Jakie?
Planowanie tras musi uwzględniać położenie stacji benzynowych, duża liczba postojów nie sprzyja szybkiej realizacji zadań, opóźnienia mają wpływ na jakość przewożonych towarów, a w przypadku przewozów osób, pasażerowie zdradzają objawy zniecierpliwienia.
W tej sytuacji jedynym rozwiązaniem okazuje się zakup i instalacja powiększonego zbiornika paliwa do Peugeot Boxer, jako skutecznej metody na optymalizację wykorzystania pojazdu, czego wynikiem będzie znaczące ograniczenie kosztów eksploatacyjnych.
Zbiorniki aluminiowe na zamówienie – czy warto?
O opłacalności inwestycji w powiększony zbiorniki na paliwo napisano już setki publikacji. Przypomnijmy, iż większy zbiornik pozwala na zatankowanie ilości paliwa wystarczającej na przebycie dłuższych odcinków trasy.
W efekcie przedsiębiorca uzyskuje:
- Możliwość wydajniejszego planowanie trasy;
- Ograniczenia liczbę postojów;
- Tankowanie może odbywać się na wybranych stacjach paliwowych;
- Zmniejszenie liczby transakcji walutowych w przypadku zakupu paliwa poza granicami Polski;
- Skrócenie czasu obsługi danej trasy;
- Zwiększenie wartości samochodu w momencie zbycia.
Wszystkie wymienione powyżej zdarzenia przekładają się na realne korzyści ekonomiczne i marketingowe. Niezależność paliwowa sprzyja terminowości dostaw, skraca czas podróży, ogranicza wydatki socjalne (noclegi, wyżywienie), podnosi efektywność wynagrodzenia kierowców oraz przyczynia się do budowania pozytywnych relacji z klientami, co objawia się wzrostem poziomu świadomości marki.
Dlaczego opłaca się wybrać zbiorniki paliwa ze Starachowic?
Przede wszystkim na uwagę zasługuje bogata oferta, pozwalająca dobrać odpowiedni zbiornik na paliwo do konkretnego pojazdu.
Rodzaje zbiorników paliwa dla wybranych modeli:
- Peugeot Boxer – bus, średni rozstaw osi – 190 l;
- Peugeot Boxer – bus maksymalny rozstaw osi – 220 l;
- Peugeot Boxer – kabina z ramą – 280 l.
Kolejnym argumentem jest renoma firmy ARHEN, stale współpracującej między innymi z koncernami: Scania, Iveco, Mercedes itd.
Jakość powiększonych zbiorników produkowanych przez Z.P.H.U. ARHEN Andrzej i Adam Pawelec potwierdzona jest przez Państwowy Instytut Motoryzacji (PIMOT). Jak zapewnia producent zbiorników, certyfikat zachowuje swoją ważność na całym obszarze gospodarczym Unii Europejskiej.
Na koniec dodajmy, iż priorytetem przy produkcji zbiorników paliwa jest bezpieczeństwo przyszłych użytkowników. Stąd nacisk na dobór materiałów, szczelność zbiorników oraz nieinwazyjny montaż, niepowodujący konieczności wprowadzania zmian konstrukcyjnych w podwoziu Peugeota.
Zbiorniki paliwa do Peugeot Boxer – technologia produkcji
Wszystkie zbiorniki paliwa wykonane zostały na podstawie unikatowej technologii opracowanej przez zespoły techniczne ARHEN-u.
Kluczem do sukcesu jest zastosowanie utwardzonego aluminium, dzięki czemu udało się wykorzystać naturalną odporność stopu na korozję, wahania temperatur oraz uszkodzenia mechaniczne. Miejsca połączeń krawędzi oraz ogólną strukturę stopu chroni brak tendencji aluminium do odkształceń spowodowanych zmiennymi warunkami eksploatacyjnymi.
Dodatkowo zbiorniki paliwa ARHEN pokryte są powłoką ochronną, co czyni je bardziej odpornymi na zmiany korozyjne i oddziaływanie środków chemicznych rozsypywanych na drogach w miesiącach zimowych. Na koniec wypada przypomnieć, iż przedsiębiorstwo ARHEN zapewnia transport powiększonych zbiorników paliwa w dowolne wskazane przez klienta miejsce.
Szukasz sposobu na zwiększenie wydajności swojego taboru? Zadzwoń już dziś. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące zagadnień technicznych związanych z zakupem i montażem powiększonego zbiornika na paliwo.