
Powiększone zbiorniki na paliwo i ich zastosowanie w sektorze transportu
Ceny paliwa w bardzo dużym stopniu przekładają się na funkcjonowanie flot transportowych. Z tej przyczyny coraz popularniejszym rozwiązaniem stają się
Strona główna » Fuel Tanks » Iveco » DAILY IV
van/furgon; długi rozstaw osi, tylny napęd/4×4)
230l
van/furgon/podwozie z pojedynczą kabiną; średni rozstaw osi, tylny napęd/4×4)
180l
podwozie z pojedynczą kabiną; długi rozstaw osi, tylny napęd/4×4)
240l
podwozie z podwójną kabiną; długi rozstaw osi, tylny napęd/4×4)
200l
podwozie z podwójną kabiną; długi rozstaw osi, tylny napęd/4×4)
150l
Call our consultant or send an inquiry about a specific model via the contact form.
If you have questions about our fuel tanks or are looking for information on order processing, please feel free to contact us.
Ceny paliwa w bardzo dużym stopniu przekładają się na funkcjonowanie flot transportowych. Z tej przyczyny coraz popularniejszym rozwiązaniem stają się
Większa ilość paliwa umożliwia pokonanie dłuższej trasy bez tankowania, co sprzyja efektywności funkcjonowania floty samochodów ciężarowych i dostawczych oraz optymalizacji
Instalacja powiększonych zbiorników paliwa w samochodach ciężarowych i dostawczych jest doskonałym sposobem na podniesienie jakości usług, poprawę wydajności i wdrożenie
Z.P.H.U. ARHEN Andrzej i Adam Pawelec od 1993 roku zajmują się produkcją zbiorników paliwa do samochodów ciężarowych i dostawczych.
© Arhen 2024. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja: www.wertui.pl